kung evuts vardag :J

Alla inlägg under oktober 2009

Av Kung Evut c: - 4 oktober 2009 11:19

hheejj folket :)

Förlååt för dålig uppdatering, men vi har köpt ny dator, äntligen! Så nu kommer jag att kunna uppdatera bloggen oftare, eftersom den nya datorn är tyå tio gånger så snabb som den förra, och då blir det inte lika jobbigt att gå in på bloggen :)

Men jag kan berätta lite vad jag har gjort dom senaste dagarna:

I fredags sov jag över med Matto, först gick vi på bio, vi såg Sommaren med Göran. Den var ganska bra, men inte den bästa filmen jag har sett ;P Sen när vi kom hem kollade vi på Idol. Sen när vi skulle sova låg vi och snackade. Men när vi bara var tysta i fem.tio sekunder hann Matto somna, så då somnade jag med x) När Matto hade åkt så åkte jag, mamma och Ylva till stan. Vi köpte en massa olika kläder och så. Jag köpte:

Jeans á BIKBOK

Linne á BIKBOK

Tröja á Lindex

Tights á Lindex

Liten blå rosett till håret á H&M

Sele + koppel till Maya från rilo.

Maya verkar inte gilla kopplet alls mycket, så ska nog lämna tillbaka det.

Vi åt på IKEA-resturangen. Vi var där från tolv till ungefär halv sex.


Ciao Cool

Av Kung Evut c: - 1 oktober 2009 19:28

hheejj folket :D

Förlåt för att jag inte har uppdaterat tidigare.

Idag har jag varit med Sofie, Emma och Lizzie för jag Sofie, Emma och Izza ska sjunga på typ en dag vi har i skolan så vi får in pengar till klasskassan. Tyvärr kunde inte Izza vara med idag. Vi ska sjunga låten I remember love som Sarah dawn finer sjöng i melodifestivalen år 2009. Det går ganska bra när vi övar förutom att vi glömmer bort när vi ska sjunga själva eller liknande ;)

Egentligen borde jag öva på NO-läxan, den är tills imorgon och snart är det Idol, så jag måste tyvärr sluta redan nu  :(


hejdåå Cool

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards