kung evuts vardag :J

Alla inlägg under december 2009

Av Kung Evut c: - 30 december 2009 14:16

Hej!

Idag har jag absolut  bara slappat. Jätteskönt.

Ska nog fortsätta slappa resten av dagen ;)

Imorgon öppnar skidbacken jättenära där jag bor, ska åka så ofta det går :D

Maya sitter i mitt knä och myser :)

På nyår ska vi fira tillsammans med mammas&pappas kompisar + deras barn.

Hoppas att skidbacken är öppen på kvällen då, skulle vara coolt att åka i mörkret ;)

Kommer inte på någonting att skriva om, om jag skriver mer blir det bara tråkigt ;)

Åker ni skidor?

  

Av Kung Evut c: - 29 december 2009 14:36

hej!

Idag har jag fixat lite med mit rum, rensat asmycket saker. Sen har jag slappat, alldelles för länge, tog precis på mig mina kläder x)

Så ska mitt rum kanske se ut:

Min säng står vid väggen, hyllan har vi på snedden, långsidan mittemot min säng. Ett skrivbord som är liksom böjt längs emd kanten vid hyllan, jättesvårt att förklara ;)

Jag tror inte ni fattar hur jag menar, om ni inte får en bild, fixar kanske bild när det är klart, för då har jag ju förhoppningsvis denna kameran:

  

Vi ska ringa idag och kolla om fotoaffären vi vill köpa den ifrån har den.

  

Av Kung Evut c: - 28 december 2009 18:46

Hej! :D

Idag har jag åkt slalom med Izza, det var asroligt x)

Först trodde jag att jag hade glömt bort hur man gör, men sen kom jag på ;)

Jag hade inga skidglasögon, mina som jag har är för små.. Men ska iallafall få nya tills skidlägret :)

  

Av Kung Evut c: - 27 december 2009 19:52

Hallojsan!
Just nu är jag hos Matto :D

Mamma och Pappa har kollat på hennes rum eftersom att jag vill göra om mitt, mitt är så vitt :<

Just nu äter hon så jag är inne lite på ehnnes nya coola laptop :o

  

Av Kung Evut c: - 27 december 2009 15:34

Tjohejsan ;)

Hann aldrig med att mobilblogga igår, som ni nog märkte ;)

Vi åt iallafall först :) Sen så gick vi upp på hennes rum och kollade på Robinson (i datorn) eftersom att det redan hade slutat. Men jag har upptäckt en sak, det är mycket smartare att titta i datorn eftersom att det inte är någon reklam där, och om det är det så är det typ bara i 20 sekunder 8) Så jag tycker att ni också ska göra det ;))

Har inget mer att skriva D:

  

Av Kung Evut c: - 26 december 2009 18:28

hej!

Nu ska ni få lite bilder ;))

Bara för att ja har tråkigt.

   

Maya och Honyey.

Maya ♥

Läppglanset jag fick av Malin :D

Jag och Ida xD

Smulan :)   Smulan :DAthena,<3

Athena ♥


Så, nu har jag underhållt er också :D Inte bara mig ;)

  

Av Kung Evut c: - 26 december 2009 18:01

hejsan!

Tror nog att ni redan vet att Foki är i thailand, men har ni sett hennes senaste inlägg? Det är lite vad hon köpt idag, hon har köpt världens finaste nagelpynt. Asså seriöst, typ världens gulligaste, för att komma till inlägget trycker ni här.

Tycker ni också att det är jättesött eller vad tycker ni om det? ♥

  

Av Kung Evut c: - 26 december 2009 17:36

Hej!

Ida har jag varit med Malin, så har inte uppdaterat som ni säkert har märkt ;)

Vi ska sova över, men just nu är hon på bio och kollar på Avatar. Sen kommer hon och hämtar mej så åker vi ner till henne :)

Jag har upptäckt att jag typ inte packar  alls mycket längre, jag typ vet att jag inte använder något av det jag tar med ändå x)

Men kanske blir mobilbloggning därifrån, eller så får jag låna hennes dator en stund :)) Har sagt att jag kanske ska mobilblogga många gånger, men har alltid glömt att lägga in i mobilen hur man gör (nummer osv.) . Men har gjort det nu och det är lite lättare när man har nummret ;)

Plattade håret innan jag gick till Malin, hon har velat se mitt hår platt så länge så jag gjorde det x)

Blev lite lockigt igen pga att jag gick till Malin i snön ;) Men ni ser även en ny söt rosett jag fick av Ýlva på julafton :D

     

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards