kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Kung Evut c: - 16 oktober 2009 22:04

hhej :)

Jag ursäktar för min lamhet x) Haha, jag är Idol-kommentator.

Men ville bara säga hejdå för idag x) hörs imorgon :)


  

Av Kung Evut c: - 16 oktober 2009 21:19

hahah, hej - igen xD

Jag är lite lam så ska leka idol-kommentator igen ;P

Juat nu sjunger Nicklas, han har precis sjungit sista meningen i låten.

Nu pratar Laila, icke bra kritik.

Nu är det Bagge, han pratar om lill-babs :o

Andreas har ordet, dåligt där med. Ajjabajja juryn!

Vi hörs nog snart igen xD

Hahahh, jag torterar er med lama inlägg ;)


  

Av Kung Evut c: - 16 oktober 2009 20:53

hhej folekt ;)

Jag kollar fortfarande på idol, inte så konstigt.. Just nu sjunger Mariette, hon är superbra :D

När det började hade Bagge en väldigt fin kjol, haha, det var karolinas gamla xD

Nu pratar Bagge :oo Det låter bra!

Nu är det Laila. Hon säger också bra saker.

Nu är det Anders, han skötte sig också bra :D


Duktiga dom är idag :DDD


  

Av Kung Evut c: - 16 oktober 2009 20:14

hhej :)

Vi håller på att kolla på idol, men det är reklam så gick ner till datorn ;) Typ alla är superbra.

Jag fattar egentligen inte varför jag gör ett inlägg när jag typ inte har något att skriva om..


  

Av Kung Evut c: - 16 oktober 2009 19:33

hej :)

Jag är duktig. Jag har fixat en ny header, jag orkade inte fixa så mycket. Den blev för kort men det är jobbigt att fixa med :P


  

Av Kung Evut c: - 16 oktober 2009 18:23

hhej folket :)

Ikväll kommer Ebba hit, för våra föräldrar ska på någon konsert med en komiker tillsammans^^

Mamma har köpt chips, den godaste sorten är den naturliga, fast detmpste vara salt på ;P Hahah, vad intressant jag är x))


Maya sitter i mitt knä och piper, och Plutthunden (omg, vad mkt smeknamn jag har till henne kom jag på nu) ligger vid mina fötter :)

Usch, vilket tråkigt inlägg det blev ;)


  

Av Kung Evut c: - 16 oktober 2009 14:45

hejsan folket :)

Förlåt för att jag inte skrev om höstvandringen igår, jag hann inte ;/

Berättar nu istället ;) Först så kom vi dit(jag matto och hennes syrra) preciis i lagom tid. När vi hade gått ungefär så var vi helt slut, vi sa typ hela tiden:

-Ååhhh, jag orkar inte mer det är jätte jooobbigt..

Fast vi var ju liite ironiska men vi var trötta x) Efter de första backarna så var det lättare. Det var verkligen mycket roligare än att vara i skolan. När vi hade vandrat klart så va jag och Amanda hemma hos mig :)

Jag gick med Matto och Amanda.


Kan ju berätta lite om dagens också . Först när vi kom till skolan hade vi SO, sen klockan 9 hade vi storsamling så jag och resten va kamratstödjarna och några som skulle dansa fick gå till gympasalen 20 minuter tidigare än alla andra. Vi fick stå med skyltar där det stog vilken klass som skulle sitta var x)) Det var aspinsamt D:

På rasten var vi med lilla Emanuel tills hans fröken kom och var assur på honom, jag lovar, hon är sjuk i huvudet, hon är jätte taskig mot honom och hotar med att hon ska ringa rektorn och så får han inte vara med oss fast vi är dom enda som vill vara med honom. Hon är helt sjuk.

I slutet av dagen fick vi äta resterna av fikat vi hade förra lördagen^^


  

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards