kung evuts vardag :J

Alla inlägg under november 2009

Av Kung Evut c: - 30 november 2009 18:44

hej :D

Vill bara påminna er om att imorgon börjar min julkalender.

Hih, ska bli kul ;))

  

Av Kung Evut c: - 30 november 2009 18:18

hhej :))

Idag i skolan så var Malin sjuk.  Men Matto och Amanda var iallafall friska ;))

Vi gjorde inte alls mycket speciellt, vi hade typ bara idrott och då skulle vi dansa något som hette line dance xD Det var huur konstigt som helst, det var typ som folkdans, hahah, det var jättekul fast jag var inte särskillt bra på det.. ;P

Ajja, sen efteråt så gick vi ju hem, för vi har gympa sist på dagen..


vilka är maya och smulan?

Svar: Maya är mitt marvsin och Smulan är min kusins marsvin.


  

Av Kung Evut c: - 29 november 2009 16:15

hejj :))

Kusinerna har alldeles nyss åkt hem. Vi gick på bio innan ;)

I helgen har Maya vart jättebortskämd med en massa saker, jag har badat henne (fast det gillade hon inte) , jag har städat buren och gjort den exxxtra fin och så har hon fått väldigt mycket uppmärksamhet, men det roligaste av allt var nog för henne att få träffa Smulan och Ingefära (kusinernas marsvin, eller Veras marsvin).  Jag filmade när de lekte på golvet, de var väldigt modiga och gick runt ovanligt mycket ;)  Jag fick även med när Maya gäspade, helt plötsligt har hon börjat gäspa ganska mycket. Innan har hon aldrig gäspat, vad jag har sett. Men igår började hon gäspa och så har hon fortsatt med det :o

Ajja, hon är säkert bara lite trött ;)

  


Av Kung Evut c: - 28 november 2009 11:12

Hej :D

Igår så hann jag inte uppdatera, men först så var jag med Malin, sen när jag kom hem var jag tvungen att skynda mig till Lisas fest, duscha och så. Och efter så kollade jag pTV, och jaa, jag hann helt enkelt inte ;)

Idag är kusinerna här. Ylva är på skridskor och  Vera hängde med för att kolla på.

I förregår så julpyntade vi, har ni hunnit göra det ännu? ♥

Vi har inte julpyntat helt, bara satt upp lite stjärnor och EN julstake (i mitt rum).


  

Av Kung Evut c: - 26 november 2009 14:30

hej :D

Idag i skolan hade vi musik, vi fick sjunga upp för båda klasserna D:

På idrotten var inte jag med, för jag behöver ju vila eftersom att jag var sjuk innan. Hahah, jag var dommare och coach till dom som spelade basket-match.

Just nu är jag med Izza :> Vi ska nog laga mat nu tror jag?

Höhh, men har iallafall märkt att bloggplatsen har lite nya smajlisar man kan infoga,  hih, här har vi en liten gris ;DD


  

Av Kung Evut c: - 25 november 2009 19:33

hej :D

Jag är just nu med i en tävling på fokis.se där jag är med och försöker vinna ett smycke från cocoo.se , de har så söta smycken där :D

  



  

Av Kung Evut c: - 25 november 2009 15:32

hhej!

Idag var jag i skolan för första gången.

Jag hade piano, hahah, pianoläraren hade typ huur mycket mascara under ögonen som helst och ingen på ögonfransarna x)

A har typ en vikarie, han slängde ut Lizzie x)

Just nu håller jag på att laga mat, men jag kommer inte på hur man gör riktigt :<

Jag får väl chansa x) Jag kokar bara pastan tills den blir färdig, men jag måste ha salt i också! OMG, jag har glömt att börja med köttbullarna, måste göra det nu x))

Berättar lite mer om dagen medans vattnet kokar :))

Aa, på morgonen var jag på slöjden, jag , manda och malin blev färdiga med våra "skulpturer" som egentligen är plastbitar som vi börjt till och gjort lite hål och sånt i , lägger in lite bilder här nedanför:

  Så ser själva skulpruter ut x)) Hahah, det är tre plastgrejjer som sitter ihop på en nyckelring, men vi har böjt till dom och gjort hål i dom också, dom är inte helt fula :D  

hihih, man ser inte så jättebra, men på den gröna så har jag brännt in en liten gran, på den bruna (som inte är med på båda bilderna) så finns det lite "brännmärken" och på den genomskinliga är det små E:n lite överallt, som i evut ;DD


  

Av Kung Evut c: - 24 november 2009 10:21

hej!

Ville bara berätta att till jul kommer jag att börja med en liten julkalender. Ni får inte veta vad som kommer i den, det får ni veta den 1 december ;D

Den kommer hålla på från 1 december tom 24 december ;))


  

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards