kung evuts vardag :J

Alla inlägg under oktober 2009

Av Kung Evut c: - 31 oktober 2009 22:54

hhej! :)

Har precis kommit hem från Sofies fest, vi hade superkul!

Haha, vi la en spindel i Emmas godis (men vi trodde att det var Marianas) så när Mariana kom blev hon jätterädd när hon såg den x))

Har inte så mycket mer att berätta om det ;D


   

Av Kung Evut c: - 31 oktober 2009 14:38

hejj!

Igår innan festen målade Malin mina naglar i neonrosa, tänkte visa en bild på dom :)


  

Jag vet att man verkligen inte ser att dom är neonrosa, dom är mycket mer illrosa på riktigt. Det är ljuset som gör att dom ser så bleka ut ;)


Sen tänkte jag också visa en liten bild om hur det nästan jämt ser ut i mitt knä när jag är inne på datorn ;D


  




  

Av Kung Evut c: - 31 oktober 2009 14:22

Hej!

Igår på Johannas övernattningsfest så gick vi bus eller godis, fast vi gick inte så länge för typ ingen tyckte att det var så jättekul. Jag, Matildaa och Gehad var uppe senast, först av oss la sig Gehad, klockan halv fyra, sen la jag mig klockan fyra för jag kände mig helt tvingad att sova så att jag inte skulle vara så trött sen.

Jag var inte trött någon gång under kvällen, inte ens klockan fyra. Det kändes som om klockan var ungefär tre på dagen :o

Vi åt väldigt mycket ostbollar och chips x>


  

Av Kung Evut c: - 30 oktober 2009 12:56

Hej!

Detta är helt sjukt, jag vet x)

Men jag känner typ Chokladsmak i munnen och jag bara måste få tag på lite choklad D:

Jag fattar inte vad som hände, men jag fick typ ryck och jag måste bara ha choklad x)))


  

Av Kung Evut c: - 30 oktober 2009 09:27

Godmorgon!

Idag ska jag på Johannas Halloween-fest :) Man ska klä ut sig men jag vet inte vad jag sak ha på mig.. Jag tror jag tar min lila tröja jag köpte igår, ett par svarta jeans, en mantel och sen tupperar jag håret och gör lite kul smink ? :)

Mamma och Ylva åkte iväg för ungefär en timme sedan.

Just nu är städerskan här och städar, fast vad skulle hon annars göra i vårt hus? x)


  

Av Kung Evut c: - 29 oktober 2009 17:40

hej!

Idag har jag vart på stan med Malin, hon köpte godis för 85 kronor x)

Jag sminkade min hand jättemycket så den såg jätteläskig ut jämfört med den andra handen.

Vi letade efter rosett-smycken. Det fanns ett par jättesöta rosett-öronhängen på Gina Tricot, ååh, jag måste ha dom! Sen så hittade vi också en massa jättegulliga rosett-smycken. Det fanns en rosett man kunde ha i håret som det var nitar på :o

Jag köpte en lila tröja från JC :)


Nu ska vi försöka installera Sims 2 prylpaket kul för familjen :) Ylva hittade skivan som har vart borta jättelänge, vi blev helt överlyckliga x)



  

Av Kung Evut c: - 28 oktober 2009 18:56

hej!

Har precis kommit hem från en fest hos en i min klass.

Tänkte skriva innan jag gick men hann inte ;)

Innan dess var jag med malin, Matto skulle vart med men hon duschade.

Vi bakade två stoora chokladbollar, det blev jättegott :>> Vi skulle ta cocos på för båda älskar det , men vi hittade ingen D: Vi fick ta pärlsocker istället..

Klockan åtta ska jag se på Bonde söker fru.

Haha, måste bara berätta vad jag tycker om programmet "mammas pojkar", enligt mig är det det sämsta programmet som någonsin visats i tv, men jag kollar alltid på det ändå, man kan liksom inte "okolla" på det. Alla andra gör det så då måste man det, men man vill heller inte missa det för det är så töntigt xD



  

Av Kung Evut c: - 28 oktober 2009 11:03

hejj!

Har ganska nyss kommit hem från Malin. Jag, Matto och Malin sov över hos Malin :) Det var superkul.

På kvällen kollade vi på Plastikkirurgerna, det är hemskt D: Att typ Anna Bok som är jättekänd vågar stå där mitt i tv utan kläder, medans en kille står där och dom pratar om hur hon ska operera sig, usch, stackars dom som är med där..

Sen efter att Plastikkirurgerna var slut så kollade vi på Hairspray, har velat se den länge och nu fick jag äntligen se den. Sen var sjukt bra, och huvudpersonen hade så gulligt hår :>

Och "negrarna"(dom kallade dom för det i filmen) sjunger verkligen helt galet bra!

På morgonen låg vi i sängen lite och pratade, sen gick vi ut med Cornelis (Malins hund) , och då hittade vi en kundvagn i en park så Malin skjutsade mig i den 8DD

Sen var jag tvungen att gå hem bara för att Ylva var hemma själv ;(


  


Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards