kung evuts vardag :J

Alla inlägg under juli 2009

Av Kung Evut c: - 25 juli 2009 14:19

Helluu :)

Nu är jag med Lisa.

Hon är en ost, mihii 8>


Igår var jag med Johanna, vi hade flumm xD

Duvet mögelgubben :O

Iförregår var dt Olivia och Ebba, läskiga gubbar i stadsparken ;o


Hejdå ;)

Av Kung Evut c: - 20 juli 2009 11:31

Tjena Folket!

Kom hem från seglingen igårkväll,  har varit borta i drygt två veckor, det är därför jag inte har skrivit ;P

Jag och syster ska vara hemma hela veckan, mamma och pappa jobbar.

Nästa vecka blir det Farmor, efter det ska jag på en cup med laget. :)

Sen så blir det cykelsemester.

Efter det så kommer...... marsvinet :D


Jag fyllde år när jag var borta, så tänkte skriva lite om det ;)

Först så vaknade jag (kl 5 xD), sen så väntade jag tills klockan var 9, då kom dom med presenterna.

Sen så spillde jag saft på min mobil, så den är typ lite konstig nu xD

På kvällen bjöd vi frostarna på glass.


Bajjjjj ;)

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards