kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Kung Evut c: - 23 oktober 2009 15:00

Hej!

Idag i skolan hade vi lite Fn-tema eller vad man ska kalla det.

Vi fick se en film om barn i andra länder. Det är helt sjukt hur dom har det. Vi i sverige är jättebortskämda. Det finns så kallade branfamiljer, där barn har förlorat sina föräldrar och lever ensamma. Usch, fick jättedåligt samvete när jag såg filmen och tänkte på att vi slänger mat, är inte tacksamma för att vi får gå i skolan, har så många och fina kläder och framför allt att vi ändå vill ha mer..



  

Av Kung Evut c: - 23 oktober 2009 14:00

Hej!

Ska bli jätteskönt med ett välbehövt höstlov.

igår åkte jag och Matto och köpte hö och lite godis till Maya :) Innan det hade vi städat buren jättenoga. Vi "bakade" lite gott till henne, receptet finns på en sida som heter djurhörnan, man söker på djurhörnan på google för att hitta hemsidan med receptet.

Idag hade vi inte Lena en ända gång :o Vi hade bara GB hela dagen. Vi har bytt platsen, nu sitter jag bredvid Matto :DD Vi har bara suttit bredvis varann en annan gång, men då lottade hon. Men den här gången bestämde hon, så hon tyckte nog vi va duktiga x)

Jag ska vara med malin idag :)

Egentligen borde jag redan ha ätit nu, men ska nog göra det nu istället.

Jag brukar inte skriva om min statisktik, men den har stigit uppåt jättefort nu den senaste månaden. Det finns en länk där man kan klicka på statisktik här till vänster om man skrollar ner lite, där ser ni statisktken, fast inte lika bra som jag. Jag har ett diagram, kanske tar kort och visar någon dag när jag har tid :)

Men måste nog äta nu ;)


  

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards