kung evuts vardag :J

Alla inlägg under augusti 2009

Av Kung Evut c: - 31 augusti 2009 17:45

Hej!

Jag måste bara tipsa om en jätte fin och bra blogg!

Den heter www.fokis.se och den är faktiskt min favvoblogg, riktigt roligt innehåll och aktiv.


bbaj :)

Av Kung Evut c: - 31 augusti 2009 17:43

Tycker ni att jag ska byta min adress till www.evuts.bloggagratis.se istället för www.hejfolket.bloggagratis.se ?

Det kan ju bli så att ingen hittar min blogg igen, men jag tycker inte min nuvarande adress är så fin x) När jag gjorde bloggen hade jag typ iingen fantasi alls, så först tänkte jag ta hej, men hejfolket är ju liite snyggare ;D

Så, ja vad tycker ni??

Av Kung Evut c: - 31 augusti 2009 17:37

hhhhhalloojj :D

Jag har nyss kommit hem.

Idag hade vi idrott med våran jätte(-.-) bra gympalärare.

Det har mest varit e vanlig dag idag, jag höll på att somna på lektionerna för jag var astrött x) Jag fattar inte varför, jag la mig tidigt, fast iochförsig, om man tänker på när jag blev väckt idag så är det inte så konstigt. Det gick typ inte att gå upp ur sängen, fast det inte var så tidigt.

Nu ska jag hämta mayapiraya och gosa lite med henne framför datorn :) <3


bajjjsbaaajs :))

Av Kung Evut c: - 30 augusti 2009 16:46

Halloj folket :D

Jag har nyss varit med Nea, vi hade det riktigt kul :))

Först typ gick jag ner till henne, åsso typ busade vi med Doriseen, hon är kuul (Y)

Sen så typ pratade vi lite om Ludde, Neas pöjk.

Vi bakade kladdkaka också, den blev asgod (Y)

Sen typ skulle jag gå hem för Nea skulle på Lägerekot. Så nu har jag varit ute lite med Maya, och nu sitter jag här :)


HEjjdå :)

Av Kung Evut c: - 29 augusti 2009 21:07

hhej :)

Idag har jag och Viki varit på a6 hela dagen, vi hade aaaaaaaaskul (Y)

Jag köpte:

Mjukisbyxor, svarta

Hoodtröja, svart medd silvrig text

Vit tunika med svarta dragkedjor, ballongaktig.

Jag blev faktiskt ganska nöjd ;D

Viki köpte ett kort till hennes systers kille, som fyller år snart.

Får inte skriva mer för mamma nu :P

byyyye :))

Av Kung Evut c: - 28 augusti 2009 13:55

Hejkorvv ;))

Idag har vi haft triathlon i skolan, det var väl sådäär roligt att cykla och springa, men bada var najs :DD

Vi kom typ näst sist eller något, men vi hade ändå 3 timmar på oss att bada :D

Det var askuul att åka rushelkanan, vi åkte den typ hela tiden förutom när en lärare eller badvakt var där, för viåkte asmånga ;P Först så åkte typ jag och några till aaaassakta, det var askul x)

Sen cyklade jag hem och så håller jag på att laga mat nu :)


Bajjj ;>

Av Kung Evut c: - 26 augusti 2009 16:14

Hejjjjjjjjj :D

Idag fyller lilla mammsen år. Hon fyller 44 år :))

Jag gick upp klockan sex (!) och så sjöng vi för henne.

Sen så gick jag till skolan och nu är jag hemma, mamma är på stan och fixar något.


Hejdå :)

Av Kung Evut c: - 24 augusti 2009 16:02

hhej :))

Idag så gick jag till skolan, efter lunchen så hade vi Idrott på badet, vi skulle simma 200 m + 50 ryggsim. Sen så skulle vi typ göra någon lek, som läraren hade kommit på tror jag, den var aslam x)

Sen så cyklade vi hem, så nu sitter jag här :)

oooch, jag vill bara påminna er om att komentera :J


'bajjj :D

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards