kung evuts vardag :J

Alla inlägg under juni 2009

Av Kung Evut c: - 29 juni 2009 11:42

HejsanSvejsan folket :D

Jag har nyss varit hos mormor & morfar, kom hem igår ;)

Där hade vi det skönt med sol & bad minst 2 gånger om dagen :)

Vi åkte till Wanås som vi gör varje år, det här året hade det kommit en ny sak, det var ett hus som låg i dammen och så hörde man väderleksrapporten från några högtalare x')

 Vi har ringt och tingat marsvin av Ewa Sonesson, en seriös marsvinsuppfödare.

Det blir vanlig Teddy lr en slags halvlånghårig Teddy-variant :)

Mina kusiner+Syrran kom på att om det var lite halvlånghårigt kunde det heta Toffsen och ha en liten toffs på huvudet x)

Nejmen, nu blev det ett för långt inlägg igen x)


Hare´ riktigt gött nu folket!

Av Kung Evut c: - 23 juni 2009 18:24

helloo folket! Skriver från mobilen för jag är hos mormor.

Jag har skurit mig i fingret, så har asont. -.-'

Här har vi ett läskigt schema när alla barnen ska hjälpa till ;OO

Våran bils motor gick sönder på väg hit! Det blir ny bil, för det skulle kosta så mycket att laga den, och vi skulle ändå köpa ny bil om typ fem år.

Här frossar vi jordgubbar, vi har varit på självplock och plockat asmycket. Ajja, måste sluta skriva nu.

Byye folket <3

Av Kung Evut c: - 16 juni 2009 08:35

HejsanSvejsan folket ;D


Japp, så nu är det sommarlooov 8DD

Det är så sjukt skönt att få ta det lite lugnt B)

Jag går på dagläger denna veckan, det är aaaskul!

Ska dit idag kl 11 igen :)

Bussen hemtar oss kl 11 vid kiosken, sen är vi där tills kl är 16, så skjutsar bussen hem oss :)

Glömde säga att det är ett badläger, vi får bada asmycket :D


Ajja, ska inte slösa bort er dyrbara tid ;D


Baaaj<3

Av Kung Evut c: - 8 juni 2009 14:30

Shuuuw<3

Förlåååt för att jag inte har skrivit på länge ;) Hehe xD

Det är endast TRE skoldagar kvar tills vi slutar, tagga sommarlooov,<3

I skolan håller vi på att packa våra saker, vi flyttar klassrum på torsdag 8)

Jag måste göra klart hela engelska boken tills imorgon, har hoppat över lite övningar här och där som jag inte hade lust att göra, får göra dom nu ist, duktigt av mig eller vad? xD

Har inte så mycket att skriva somvanligt x>

Ajja, just nu håller jag iaf på att laga mat, det blir pasta och köttbullar xP

Hungriiiiig!


Hejdåååå<3

..

Av Kung Evut c: - 4 juni 2009 12:20

Hej!

Fick gå hem från skolan, mår skit!

Idag var det provet, *håll tummarna för att det gick bra*

Kan inte skriva långt inlägg idag, sorry :*(


Hejdå!<3

Av Kung Evut c: - 3 juni 2009 20:14

Helluuuuws :D

Dagen har varit kul, men inte jäääätte kul ;P

Vi hade bild idag i skolan, vi åkte in till centrum på ett museé.

Efter skolan övade jag på provet o fyllde på mitt kontanktkort ända tills vi skulle på en typ avslutningsfest med syrrans klass :)

Väl där grillade vi korv och marsmellows.

Det blåste aaaaaaaaaas mycket ;o


Hejdååå :)

Av Kung Evut c: - 1 juni 2009 15:43

Shuu folket<3

Dagen har varit tråkigt vanlig ;|

Kan inte gå på fotbollen idag, har ont i knät :(

Jag håller på att öva inför geografi-provet tills på torsdag, jag kan nästan alla länder, men huvudstäderna kan jag bara 36/53 xS

Och jag är inte särkilt motiverad heller xP

Jag taggar sommarlovet för fullt! Älska det ordet, sommarlooov <3

Aja, ska inte skriva ett så långt inlägg, måste öva på geografin ;(


Herrååå<3

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards