kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Kung Evut c: - 22 oktober 2009 14:38

Hej!

Idag i skolan hade vi vikarie, hon såg ut som en fågel x) Krille och Chadi krigade på lektionen, så hon blev asarg på dom..

På morgonen så kände jag att det gjorde jätte ont i mitt pekfinger, men jag kollade aldrig vad det var, sen så bara tog jag upp fingret och då såg jag att det blödde D: Och sen på lektionen upptäckte jag blod på mina händer :o

Nu är jag med matto och vi ska göra pankakor, förra gången misslyckades vi så vi får se hur det går..

Har inget att skriva om idag heller så jag kanske skriver senare om jag kommer på något att skriva :)


  

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards