kung evuts vardag :J

Alla inlägg under maj 2009

Av Kung Evut c: - 31 maj 2009 13:57

Shuuuu folket!

Idag var det match, asont i knät ;S

Morsdag är det också :) Jag glömde presenten till mamma i skolan ;S

Pappa har köpt en jätte fin tårta från ett bageri till mamma också  :).




 Byye,<3

Av Kung Evut c: - 29 maj 2009 15:41

Håller på att göra iårdning mig inför Lisas feest 8')

Ska bli assssssss kul (A)

Det är bara jag o mamma som vet vad jag ska köpa till henne, nananananaa xD

Ååååh, det kmr bli aset kul!


Hejdååå,<3



Av Kung Evut c: - 28 maj 2009 15:43

Shuuu ;D

Today hade vi hemkunskap, så jag fick gå ÄNDA därifrån hem, och så skulle det ju nödvändigt vis börja ÖSREGNA, tur att jag var förberedd, jag tog med mig paraply istället för att cykla ;)

btw, hunden var as rädd för regnet xD


Byye<3

Av Kung Evut c: - 27 maj 2009 19:38

Shuuu!

Idag blev det fotbollsträning, as ont i knäna ;(

Jag har precis fått reda på att skolläkaren skickat in en remiss till ortpoed-teckniska, så jag ska få ett knäskydd som är gjort för precis min skada i knät :'D Hoppas att jag kan spela mer när jag fått skyddet :D

Iaf får jag nt träna hela träningen, bara halva :(

 *håll tummarna för mig, o mina knän*


Byye<3


Av Kung Evut c: - 26 maj 2009 19:44

Shuuuu :)

Japps, blev brunstorp idag (Y) Vi hade kulkulkuuul :)

Sen började det renga och åska, så vi fick inte vara där för badvakterna >:| *jag vill ha min pengar tillbaaaaaka* (A)

Sen stack jag och Lisa till seglingen, det blåste typ inget :'<

Och nu sitter jag här och skriver, måste öva till geografi-provet, vi ska kunna alla länderna i europa+deras huvudstäder, dum Lena >:@


Krammmm :)


Ps. Myggan är kvar ;S

Av Kung Evut c: - 25 maj 2009 18:30

Shuuuu.

Jag har nyss kommit hem från fotbollen :) Där körde vi en typ pass-volley-nick övning, som jag, matto, och Alle körde tillsammans, vi va aaaaaaas lama xD Ruuuligt var det verklign x') Jag fick en mygga i näsan, hoppas den kommer ut snart, den är fortfarande kvar där inne xS *Håll tummarna för mig* (A)

Jag pallade inte hänga med på syrrans dans-uppvisning, så jag fick gå en liten bit av vägen hem.


Men, Byyyye,<3


Ps. KOMENTEEERA (Y)


Av Kung Evut c: - 25 maj 2009 16:18

Helluuuuu :D

Jag ska till fotbollen nu :) Kanske är tvungen att kolla på min syrras dansuppvisning ;S

Dagen har väl varit som som flesta andra dagar ;P

Skola, tråååk, ja o matto var duktiga och övade på geografiprovet samt gjorde matte-läxan :J


Byyyw,<3

Av Kung Evut c: - 24 maj 2009 19:54

Bra låt eller vaad? xD


Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards