kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Kung Evut c: - 9 oktober 2009 15:58

hejj :)

Har fixat designen i typ tusen timmar nu, känns det som. Men den är inte riktigt färdig ännu. Ska fortsätta någon annan dag, jag orkar inte mer just nu ;)

Vad tycker ni än så länge? :))


  

Av Kung Evut c: - 9 oktober 2009 15:09

hhej folket :))

Just nu håller jag på att fixa min bloggdesign, det är därför det är lite röigt just nu :)


  

Av Kung Evut c: - 9 oktober 2009 13:43

hhej folket :)

Asså idag i skolan tvingade GB oss att sjunga inför klassen. När musiken började så tänkte jag direkt:

- Man kommer inte höra oss.

Och nej, man hörede oss inte. Jag hörde själv att man inte gjorde det xD

Vi glömmer bort att sjunga ibland, då brukar jag göra lite tecken, men det kan jag ju inte göra när vi ska sjunga för många. Vi måste lära oss att sjunga högre ;// Ajja, shit the same.

Skönt med fredag nu!

Jag ska på Izzas fest kolckan sex, kommer att bli kul. Kanske mobilbloggar därifrån, vet inte :) Men bara om jag kommer ihåg ;P presenten är hemlig, tänk om Izza läser min blogg ;DD Men jag kan säga att det är något fint och något gott.

Idag när jag kom till skolan var Lizzies första kommentar :

- Du har påsar under ögonen!

Och det har jag nog fortfarande, är riktigt trött.


  

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards