kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Kung Evut c: - 14 oktober 2009 15:36

hej :)

Idag i skolan så tog jag supervarma kläder, sen så blev det inte lika kallt som igår D:

Först hade jag träslöjd, det suger :(( Sen på rasten så höll alla killarna på med Emanuel(en yngre jätte söt kille men han har nog något sjukdom), men jag och Matto var med Emanuel och skyddade honom från killarna och vaktade hans skattkista. Sen så hade vi lektion och mitt i lektionen kom Irina(min pianolärare) och typ sog i dörröppningen, Erki ba: Eva(viskade) så jag fick typ gå till henne när alla kollade på och hon är rätt pinsam x) Sen på pianolektionen frågade hon om jag ville uppträda, jag bara: nejj.. Sen höll hon på att fråga varför och så xD

På luncken var det askul xD Jag och Matto satt med MandaMalin(mitt namn åt dom :>) och så höll vi på att skratta aaaaasmycket åt en superkul sak Malin gjorde, sen så när jag skrattade höll jag på att trilla baklänges x'DD Vi brukar inte låta så mycket så efter maten sa GB:

-Det var ganska kontigt idag men ni lät mest i matsalen..

Hahaha, skrattar så fort jag tänker på det x)

Sen var det bara vanligt i skolan..

Sen när jag gick hem så bråkade jag och Ylva lite, inte allvarligt med ändå x) Arvid gick vid oss och skrattade åt oss :c hahah xD

Sen när vi gick hem planerade vi att göra kladdmuffins och äta av smeten innan mamma kom hem, så det gjorde vi ;) Fat Ylva har inte ätit någon muffins ännu..


  

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards