kung evuts vardag :J

Alla inlägg under oktober 2009

Av Kung Evut c: - 20 oktober 2009 20:16

Hej!

Har nyss kommit hem från Matto, vi har gjort läxor superlänge och spelat wii, vi hade superkul.

Jag var där rätt länge som ni kanske märkte^^ Så när jag skulle gå hem var jag helt livrädd, eftersom att det är supermörkt fast klockan var halv åtta. Plus att på vägen hem från skolan hade vi hittat en kniv, vi tror att det var en morakniv och det var nästan precis vid våran gata D: Usch, det var jätteläskigt!


  

Av Kung Evut c: - 20 oktober 2009 15:29

hej!

Jag har äntligen hittat min blåa rosett! :D


  



  

Av Kung Evut c: - 20 oktober 2009 14:33

Hej!

Har precis kommit hem ifrån skolan, den här dagen gick fort.

På lunchen var det superkul, jag, Matto, Amanda och Malin satt vi samma bord, vi hade det superkuligt x) Det sista vi gjorde i skolan var typ några nutidsfrågor, jättetråkigt med bättre än en vanlig lektion.


Ååh, nu är det sådär jobbigt som det är ibland. Ibland vill man skriva supermycket men har inget att skriva om eller så har man supermycket att skriva om men orkar inte. Det är asjobbigt!

Ska snart till Matto och göra läxor, vi har ett prov imorgon som jag inte har övat något på x) Jag orkar bara inte..

     Till mellanmål ska jag och Ylva göra pankakor, hade bara lust idag. På senaste tiden har jag inte orkat laga mat utan bara tagit något snabbt.

  

Av Kung Evut c: - 19 oktober 2009 18:23

Hej!

Haha, fail rubrik? x)

Jag har precis ridit. Fick Boran och det gick bra.

Har gjort liite av matte-läxan, den är superlång så jag måste göra lite i taget. Åt en jättegod kaka eller vad man kallar det, det var en chokladruta utan choklad, asså, det var en vanlig chokladruta fast inte choklad utan typ vanilj på.. ;)


  

Av Kung Evut c: - 19 oktober 2009 14:57

Hej :)

Just nu är Lisa här. Vi ska snart till ridnignen.

Kan ju berätta lite om skolan ;) Först så kom jag dit, fick skjuts av mattos mamma. Första lektionen så frågade GB vad klockan är, för hon litade inte på den klockan vi hade. Så hon gick in på internet och kollade, sen ställde hon om den. Och medans hon gjorde det ritade jag en klocka på armen där det stog att klockan var tolv, för jag ville ha lunch ;)

Idag på lunchen var det pasta och leverbiff. Asså, det är det äckligaste jag nånsin ätit, leverbiff, uääh ;(

På lunchen snackade vi om idol, matto & lizzie tycker att nicklas är dålig :o Han är superbra (Y) Iår är verkligen alla jättebra, jag kan inte skaffa mig någon favorit eftersom att alla är grymma. De ända jag skulle kunna tänka mig åkte ut är Eddie och kaanske Erika, för hon är lite tråkig ;D Omg, nu sitter Lisa här och säger att Rabih var dålig :oo

   Ojj, nu kom jag bort från det jag skulle skriva.

När jag kom hem möttes jag av Ylva med en kniv i huvudet, jag fick värsta chocken x) Men hon hade bara fått en kniv man kunde låtsas satt i huvudet, jag tror ni vet vad jag menar för slags kniv ;)

Men nu måste jag sluta skriva! :)



  

Av Kung Evut c: - 18 oktober 2009 18:22

hej :)

Just nu är jag med Johanna, hon har nästan nyss kommit.

Vi håller på att fixa bilder på picnik och ta lite kul bilder med webkameran ;) Vi gjorde nyss en asnajjs bild x))

Här är den:

  

Hahahah, kungbild eller vad? ;D

Vi har superlkul (Y)


  

Av Kung Evut c: - 18 oktober 2009 13:24

hej!

Jag sitter och gör läxor samtidigt som jag äter mat, gick bara till datorn lite snabbt för uppdatering ;)

Resten av familjen (förutom jag och Maya) är ute i skogen och plockar svamp, jag hade bara inte så stor lust att hänga med idag, var trött och det är kallt ute.

Jag har ett prov tills nästa vecka och så har jag ju dom vanliga läxorna. Det är läxorna jag gör nu, fattar inte hur jag ska öva på det där provet x))


  

Av Kung Evut c: - 18 oktober 2009 12:09

Hej!

Foki vann ju alla kategorier hon var nominerad i och årets blogg, så jag tycker att vi alla ger henne ett stort grattis!

Jag röstade på henne i alla kategorier hon var nominerad i + årets blogg.

Hur röstade ni? ♥


  

Haha, gjorde en liten webkamera bild till henne, som ni nog ser är den inte såå fin, men det är budskapet som räknas, eller hur? ;)


  

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards