kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Kung Evut c: - 18 oktober 2009 18:22

hej :)

Just nu är jag med Johanna, hon har nästan nyss kommit.

Vi håller på att fixa bilder på picnik och ta lite kul bilder med webkameran ;) Vi gjorde nyss en asnajjs bild x))

Här är den:

  

Hahahah, kungbild eller vad? ;D

Vi har superlkul (Y)


  

Av Kung Evut c: - 18 oktober 2009 13:24

hej!

Jag sitter och gör läxor samtidigt som jag äter mat, gick bara till datorn lite snabbt för uppdatering ;)

Resten av familjen (förutom jag och Maya) är ute i skogen och plockar svamp, jag hade bara inte så stor lust att hänga med idag, var trött och det är kallt ute.

Jag har ett prov tills nästa vecka och så har jag ju dom vanliga läxorna. Det är läxorna jag gör nu, fattar inte hur jag ska öva på det där provet x))


  

Av Kung Evut c: - 18 oktober 2009 12:09

Hej!

Foki vann ju alla kategorier hon var nominerad i och årets blogg, så jag tycker att vi alla ger henne ett stort grattis!

Jag röstade på henne i alla kategorier hon var nominerad i + årets blogg.

Hur röstade ni? ♥


  

Haha, gjorde en liten webkamera bild till henne, som ni nog ser är den inte såå fin, men det är budskapet som räknas, eller hur? ;)


  

Av Kung Evut c: - 18 oktober 2009 12:02

hhej folket ;)

Har nyss gjort en ny header, blev inte riktigt nöjd med den förra, inte den här heller, men bättre än den förra ;D


  


Ps. Ni ser den högst upp på min blogg nu^^

Av Kung Evut c: - 18 oktober 2009 10:07

hej :D

Förlååt för att ja inte skrev igår, var inne igår för läge och spelade sims sen fick jag inte vara inne mer så hann aldrig skriva D:

Igår var jag med Lisa och Ida hos Lisa. Jag tog med Maya så hon och Cookie (Lisas kaninunge) fick leka lite :) Vi hade verkligen superkul! Hahah, när vi skulle gå ner och köpa kaffe åt hennes mamma xD Haahh, hon fick låna sin mammas kort, hon till kassören:

-Asså, jag har min mammas kort så jag vet inte riktigt hur man gör..

-Du har koden va?

-Ja.

-Jag ska dra kortet så slår du in koden där.

-Okej, hihi.

-Sen trycker du på ok.

-Ska man trycka på den gröna knappen eller?

-Ja.

Sen så gick vi till slutet av bandet där man lägger sakerna.

-Kan vi få en påse eller?

-Det finns där (pekar på en påsrulle precis bredvid Lisa)

Hahahah, det var askul xD Jag tror ni fattar vem som sa vad^^ haha, det var superkul x))


Jag har ju inte hunnit göra så mycket idag ;) Kanske berättar sen, men är inte säker :)


  

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards