kung evuts vardag :J

Alla inlägg under december 2009

Av Kung Evut c: - 14 december 2009 19:16

Låten för idag:

  

Av Kung Evut c: - 12 december 2009 15:50

hhejsan :D

Igår så hade vi ju Luciatåget!

Fast vi hade det i torsdag också, men då var det för föräldrarna.Allt gick bra. Men när vi skulle sjunga för församlingshemmet höll jag på att svimma, jag vinglade till också var jag yr ;/

Sen så var jag med Amanda om Malin, vi slog in presenterna som vi skulle ge bort (jag, matto, manda och Malin bytte ´julklappar när vi sov över). Detta fick jag:


Örhängen av Matto, det var tre olika färger, med lite snirklel-blommor på :) Jättefina!  

   Glass-läppglans av Malin, huuur gulligt som helst, och luktar asgott! :D

mys-strumpor   av Manda, jätteskäna och gulliga! ♥

Tack så mycket tjejjer :D


Idag var jag på "frukost" hos några vi känner, vi tog med Maya så hon fick träffa deras marsvin, dom var jättegulliga, Maya bara burrade in sig i dom när hon såg dom x)

Sen åkte vi till stan, ja fick en jättefin jacka, den är värd 499 men det var 50 % på den :))


Hahah, den ser jättestor ut på bilden :o Men den är rätt tajt ;)


     

Av Kung Evut c: - 12 december 2009 15:48

hhejsan :D

Ni kanske märkte att ni inte fick någon låt igår, men jag var iväg på en massa annat, berättar senare :))

Låten för idag:


  

Av Kung Evut c: - 9 december 2009 16:19

hhejsan :D

Nu får ni låten för December :D


Det är inte orginalvideon, men det får ni stå ut med ;))


  

Av Kung Evut c: - 8 december 2009 19:45

hhej :))

Nu är vårt virusskydd fixat :D

Så nu får ni låten för 8 December :))


  

Av Kung Evut c: - 4 december 2009 13:36

hej! :D

Ja kan tyvärr inte gå in mer på datorn förrens vi har fixat vårt virusskydd igen. ;/ Det betyder att jag inte kan skriva på bloggen heller.. Det kommer nog ta ca 1 vecka, men kan ta mer om vi har otur ;o

Men jag kommer skriva så fort jag får tillgång till dator hos kompis eller liknande så kolla varje dag ändå :D

Julkalendern börjar jag med igen sen :))

Ni får en sista låt, den hade jag tänkt ha på 2 advent men det får bli nu :D Det är en helt okänd aritst, men hon är jätteduktig!


  

Av Kung Evut c: - 3 december 2009 19:05

hej :D

Idag i skolan så övade vi jättemycket inför luciat, i slutetav dagen övade vi i kyskan. På vägen dit så gick vi förbi Malins hus, och då var hon i fönstret och så vinkade vi till varran, sen hämtade hon Cornelis och han ville bara slicka oss i öronen ;)) hahah x)

Sen så när vi övade så sjöng typ asmånga killar  falskt och heelt fel ton, lät askul x) men läraren sänkte låten, tur det :o OMG, tänk så ser någon kille i klassen det här ;o

Men det gick rätt bra, de flesta sångerna låter bra ;))

Tidigare idag var jag med Ida, men hon har åkt hem nu ;/ Vi hade jättekul och vi flummade asmycke x)

  

hahahhhahaha, erkänn snygg bild? (aa) x)


  

Av Kung Evut c: - 3 december 2009 14:58

hej! ;)

Idag i julendern får ni Michael Jackson's Earth Song.

 

Den är huur najs som helst att nynna till ;D


Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards