kung evuts vardag :J

Alla inlägg under december 2009

Av Kung Evut c: - 21 december 2009 14:02

hejsan svejsan ;)

Idag i skolan så kollade vi på film, vi fick ha med oss godis :)

Igår på kvällen chattade jag med Ida, då påminde hon mig om att vi hade mysdag idag, och jag hade inte köpt godis så mamma fick göra det på morgonen när hon skjutsade Pappa till tåget ;))

Just nu är jag med Ida, vi skrattar åt en sak xDD

Men har inte så mycket mer att berättta om dagen ;))

  


Av Kung Evut c: - 21 december 2009 13:53

hejsan ;)

Idag, den 21 December får ni Mariah Carey med All i want for christmas is you.

  

Av Kung Evut c: - 20 december 2009 20:31

hejsan ;)

tänkte börja med Hot or Not, alla andra gör ju det och personligen tycker jag att det är ganska kul att läsa ;))

     

Snö, hur mysigt som helst, dessutom kan man åka skidor!

Jul, vem gillar inte det? Jättemysigt att vara med familjen och äta god mat.

Färger, jag älskar starka fina färger!


  

Stiga upp på morgonen, usch! Jag hatar det. När det är skola väcks man av sin jobbiga väckarklocka och är tvungen att gå upp fast det är så mysigt att ligga kvar.

Slask, jag hatar snöslask! Snön är så härlig och sen så smälter den bara bort ;<

Inga strumpor, jag hatar när jag inte har några strumpor att ta på mig :o Har hänt ett antal gånger att jag fått gå med olika ;DD


  

Ps. vad tyckte ni? ;))

Av Kung Evut c: - 20 december 2009 18:29

hejsan!

Idag har jag varit hemma. Jag, pappa & Ylva spelade monopol, men det blev inte så mycket gjort eftersom att ylva var jätteflamsig x) Sen blev hon sur på mig, och innan det hade hon tagit päronsoda. Så när hon gick upp på sitt rum tog hon med sig den, det såg jättekul ut x)

     Sen klockan fyra hade Ylva sin skridskoavslutning. Efter det fick man åka lite skridskor där.

Nu har jag precis ätit. ;)

När det var dag så tyckte jag att jag hade gjort jättemycket, men det hade jag tydligen inte ;))


  



Av Kung Evut c: - 20 december 2009 18:25

Hejsan :))

Idag får ni Celine Dion's My heart will go on, låten som är med i titanic ;)

Förresten, har ni tänkt på att det är julafton alldeles strax, om fyra dagar :o


  

Av Kung Evut c: - 19 december 2009 02:06

hejsan :D

Just nu är jag med Izza, vi har inte somnat ännu, så kom vi på att det skulle vara lite roligt om ni fick dagens låt nu istället, klockan fem över två på natten ;)) För det är ju trots allt Lördag, eller hur? ;DDD

Ni får Marie Picasso's This moment.

Nu börjar det bli riktigt svårt att komma på låtar, nu när det alldeles snart är jul, om fem dagar faktiskt! :D ♥

  

Av Kung Evut c: - 18 december 2009 21:28

hhej ;))

Jag och Izza ska sova över inatt, hos mig :)) Vi har nyss kollat på Bonde söker fru, Roger är ju huur cool som helst ;D

Hon tog med sig sin dator så vi är inne på var sin dator x)

Förresten, mamma fick My little pony och lite till(seriösa saker xD) i julklapp av sitt jobb , och det fann med typ små hårklämmor (väldigt små) , en av dom fick jag och satte på i mayas panna, hon belv jättegullig ♥

  


Och denna, inte lika suddig bild ;))

  


  

Av Kung Evut c: - 18 december 2009 13:54

Hejsan ;)

Idag i skolan så kollade vi på film i slutet, vi kollade på Narnia, häxan och lejonet, men vi ska kolla färdigt på den på måndag.

Asså, GUD vad skönt med lov.

Förresten, jag ska på skidläger, tror det är på sportlovet. Då kommer jag troligtvis inte uppdatera förutom typ 2-3 gånger, korta mobilinlägg ;)

Bara så ni vet :)

  

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards