kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Kung Evut c: - 25 december 2009 10:22

hejsan! ;)

Tänkteblägga in bild på min "julaftonsoutfit" men det blev den sämsta bildkvalitén någonsin, så vill inte lägga in den ;)) Får göra det lite senare.

Har inte gjort särskillt mycket idag, och vet ej vad jag ska göra.

Men just nu snöar det, och jag tror att det är några skidbackar öppna, är jättesugen på att åka :D

Äsch, jag lägger in outfiten ändå, även om ni typ inte ser någonting? x)

  

Tröjja från JC

Jeansleggins

Ballerina skor med rosetter där bak(ni ser ej dom)

Midjebälte (har ej det på bilden)

Seriöst, typ huuur failad bild somhelst xDDD

Hahah, innan fick Maya och Honey varsin morotsbit, Honey åt upp sin först och då tog hon Mayas sen så jagade Maya Honey och tog den igen x)

Vad ska ni göra dagen efter julafton då?

  


Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards