kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Kung Evut c: - 14 december 2009 19:36

Hej :D

Asså, seriöst min uppdatering.. Ajjabajja :o

Men ja har vart jätteupptagen ;o Ja har vart med en massa människor, imorgon ska ja iväg till stan med Lizzie så det kan hända att det inte blir så bra uppdatering då heller ;//

Men jag lovar, ska bättra mig :D

Men iallafall, idag i skolan så hade jag glömt mitt stora knäskydd hemma så jag var inte med på gympan, oftast gör vi tråkiga saker men idag hade vi jätteroliga saker, som inte jag kunde vara med på :<<

Just nu håller jag på och försöker få in filmer till min Ipod, någon som vet hur man gör? :< Det går inte att bara ta in en CD men en film, man behöver typ någon program men jag vet inte vad det heter ;o


  


Ps. Ingen som har länk eller något så jag kan få gratis Spotify? :D

Av Kung Evut c: - 14 december 2009 19:16

Låten för idag:

  

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards