kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Kung Evut c: - 2 december 2009 17:51

hahahahha x))

Ni måste bara kolla på detta klippet, det är Joe Jonas dansande till låten Single Ladies xD

 


  

Av Kung Evut c: - 2 december 2009 15:39

hhej :D

Idag i skolan var Malin också sjuk, men hon kanske kommer imorgon? :D

Just nu är jag med Izza, vi har bakat kladdmuffinssmet, fast vi håller på att äta den x) Vi ska göra själva muffinsen när vi inte orkar mer smet ;>

Nu kommer Izza med Maya, hon är jättesöt ;)

Innan när vi hämtade Athena var hon huuuur glad som helst, hon var typ galen, hon sprang som en galning och tog Izzas halsduk och sprang runt med x)


  

Av Kung Evut c: - 2 december 2009 15:29

hej! :D

Nu är det dags för andra delen i min kalender :))

Idag är det Celine Dion's I'm alive :D Hon har en jättefin röst, och många bra låtar. Den kändaste är nog My hart will go on som är med i filmen Titanic.



  


Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards