kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Kung Evut c: - 1 december 2009 18:15

hhej!

Har ni sett SVT's julkalender?

Jag personligen tycker det var den sämsta av dom jag sett, men den var nog gjord för yngre..

När jag var ungefär 4 år så var den en som hette typ sjömansråttor och diselmöss, den var jag helt liivrädd för, när vi skulle kolla på den var vi tvungna att ha utan ljud för att jag var så rädd x) Jag satt och blundade hela tiden och jag var jätterädd x)

Vilken är eran favoritjulkalender? :)

 

  

Av Kung Evut c: - 1 december 2009 16:08

hhej :)

Idag i skolan hade vi språk, på vägen tillbaks till skolan frös vi aasmycket ;o

Vi fick typ öva inför luciat också, vi som skulle sjunga "själva", men jag ska ju sjunga med Manda, Malin och Matto ;)) Malin är fortfarande sjuk och hon kommer inte imorgon, hoppas hon kommer snart ;D

Jag fick se Krilles hund efter skolan, den var huur söt som helst :D

På bibliotekstiden fick vi skriva i våra berättelser till fadderbarnen, min är typ gjord för en treåring men det är sjuåringar som ska få dom x) Hahah, hon kommer typ bli helt uttråkad, den handlar om att kungens favoritsked är borta på hans födelsedag x))

Just nu sitter jag och lyssnar på The way you make me feel, det är inte så ovanligt ;) Har lyssnat på många olika MJ-låtar men The way you make me feel har ja kört två gånger i rad nu, den är så hiimla bra ♥


Oj, har skrivit på dethär inlägget i typ 20 minuter, jag brukar göra så att jag skriver lite, gör något annat och skriver lite igen x))


  

Av Kung Evut c: - 1 december 2009 16:03

Hej! :D

Nu är det första december, alltså kommer den första delen av julkalendern ;)

Det är en musikkalender, ni får en låt varje dag ;)) En bra låt ;)

Idag får ni Michael Jackson's I just can't stop loving you.

 


Vad tycker ni om den låten? :)

  

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards