kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Kung Evut c: - 16 december 2009 18:05

hejhej :D

Är färdig för idag, ska fixa lite smått någon annan dag, hur tycker ni att det blev? :))

Här är den nya "hälsningsgrejjen", jag vet inte vad jag ska kalla det xD


så får ni den här nere också ;DD

     

Av Kung Evut c: - 16 december 2009 17:56

Hejsan!

Just nu håller jag på att göra om designen på min blogg, ni ser ju tillexempel min nya header xD

Jag vet inte hur jag ska göra min nya header, jag tror jag tar den jag brukar ha, färgen passar! :D

Vad tycker ni om min nya design? :))

Ska även göra en ny sån här (vet inte vad det kallas xD )   

Av Kung Evut c: - 16 december 2009 14:15

Hej, låten för idag är Amanda Jensens Cover på Hallelulja ;)

Enligt mej är det det bästa i idols historia, fast Erik Grönwall gjorde rätt mkt bra han med ;D



  

Av Kung Evut c: - 16 december 2009 14:00

hejhej :)

Ni får Julkalendern snart ;))

Dagens:

Vi samlades utanför badhuset klockan åttta, eftersom att vi skulle bada, det var jättekul! Jag hoppade från femman typ tusen gånger (cirka ;D) :o Sen så skulle vi åka skridskor när vi hade badat i cirka 2 timmar, då tog jag typ ett slags plåster som är som extra hud, såg asläskigt ut :o Men det hjälpte inte så mycket, fick lite ont när jag åkte men när jag kollar om det är ett skavsår ser jag bara liite rött, fast iockförsig, jag har inte tagit av "extra huden" ännu..

Sen fick jag skjuts hem av Matto :) Är astrött nu ;oo


  

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards