kung evuts vardag :J

Alla inlägg under september 2009

Av Kung Evut c: - 1 september 2009 14:13

Jag har gjort en ny blogglogga, men när jag kollade på den så var inte hela H:et med, hoppas att det fukar ändå, att det bara var fel på datorn D:

Av Kung Evut c: - 1 september 2009 14:03

Heeej :D

Idag i skolan har vi haft typ en astråkig dag, där man typ ska gå på olika stationer, och sexorna är "ledarna". Jag och sofie var dom ända från sexan i vår grupp så vi blev ledarna, vi hette typ Isbjörnarna xD

Men det sämsta namnet fick ändå mattos lag, dom hette Laxarna x"D

Nu det senaste så har jag städat Mayas bur, vi hade köpt nytt, och det var inte så bra, det klumpade sig så man fick ta ut alla klumpar och så var det svårt att få ut allt ur "påsen". När jag släppte ner henne i buren satte hon genast igång att gå runt i buren och samtidigt kurra hela tiden, hon blev superglad :D

Nu sitter jag här och känner att jag inte orkar packa inför Brittebo, men jag måste.


hhejjdåå ;))

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards