kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Kung Evut c: - 2 september 2009 10:13

hejjj :D

Snart ska jag iväg, mmmmooooooooot lägerskolan 8D

Det var ganska mycket jag hade glömt att packa ner x)

Men nu är allt nere i väskan. Jag packade två väskor+en kasse, trodde det skulle bli mer packning :D

Det stog på listan att man skulle ta med sig ficklampa, vad sjutton ska man ha det till!? :o Jag tog med det ändå, för man måste ta med det som står på listan.


Hajdååååå, ses inte föränns om några dagar D':

Av Kung Evut c: - 2 september 2009 08:17

hhej :D

Jag ska iväg till skolan ca klockan kvart-tio i elva. Vi ska åka till lägerskolan klockan kvart över elva. Jag kommer inte kunna skriva på hela lägret. Det slutar på Fredag.

Egentligen borde jag inte skriva ett inlägg nu på morgonen, jag måste egentligen skynda mig om jag ska hinna äta mat också D:


Baaaaaaaj ;>

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards