kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Kung Evut c: - 25 september 2009 17:59

hej folket :)

Jag ska på disco halv åtta, kanske sms bloggar därifrån, vet inte :)

Jag sak dit med Matto, Ida, Moa och tydligen Sara också?

Ajja, jag och Matto ska sova över efter det hos mig, jag måste vara hemma och passa Ylva imorgonbitti -.-'

Vi kommer inte vara där så länge en timme-en halv sådär, för vi är trötta ;))

Somsagt, jag tror jag kommer smsblogga därifrån för att det är roligt om ni får veta lite hur det är discot och inte bara efter.

Asså, det är väldigt ovanligt att jag går på disco, egentligen tycker jag det är roligare att sitta hemma och mysa och kolla på idol ;)


hhejdå folket Cool

Av Kung Evut c: - 25 september 2009 17:00

Hejj folket :))

Idag Har jag klippt mig, blev nöjd :) Laddar upp en bild när jag har frågat pappa hur man gör (som ni vet är min kamera sönder och jag har pappas gammla mobil eftersom att jag råkade ta sönder min förra) för att ladda upp bilder från mobilen. För övrigt har jag haft det bra.

Tittade in en snabbis på kissies blogg, hon är verkligen inte klok! Fattar inte hur hon kan skriva så taskiga saker om andra. :oo På ett inlägg har hon skrivit:

Om detta händer kan grisar flyga:

Och så står det en massa kaxiga saker. Sen längst ner på inlägget har hon målat en gris med BlondinBellas huvud i! Ajja, detta är ju reklam för hennes dåliga blogg, jag måste sluta skriva om den ;)) Fokis blogg är bäst (Y)


Jag har inte gjort så mycket roligt idag förutom att klippa mig.


hejjdå Cool

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards