kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Kung Evut c: - 21 september 2009 18:09

hhejhejj folket :)))

Idag har det varit en helt vanlig skoldag, vi har haft en massa olika ämnen. Det har kommit en lärarstudent till oss, då tänker ni nog en som är ungefär 2 år, men den här lärarstudenten är 40 år, har långt stort skägg och har "jobbat både inom skolan och inom vården", han är intreserad av "samhälsorigenterande ämnen som historia, religion och även geografi". Han heter Marco och är ascool 8> Jag tycker faktiskt att han är cool, på riktigt :o


När jag hade kommit hem från skolan så skyndade jag och lisa oss supermycket, för vi skulle på ridning. På Ridningen fick jag Boran, och han var supersnäll båda i spiltan och i ridhuset, inte som Jane var förra gången, hon höll på och kasta med huvudet hela tiden och var sur hela tiden när vi red.  Iallafall, jag fick Boran och jag tyckte att det gick superbra (Y) Pappa och ylva satt på läktaren och kolla, och då märkte jag att dom höll på med min mobil, så jag blev typ assur på dom x) Men sen stängde dom av.

Efter ridningen åkte vi hem direkt och jag dushade precis när jag kom in genom dörren. Så nu har jag dushat färdigt och sitter här och skriver :))



hhejdå Cool

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards