kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Kung Evut c: - 4 september 2009 17:24

hhhheeaaj :D

Jag kom hem från Lägerskolan för några timmar sen, det var verkligen SUUPER! :D

Jag gick runt och "hälsade på" i dom andras stugor och vi gjorde en massa kul saker 8D

När jag tänker på vad vi har gjort så har vi inte gjort så mycket speciellt förutom att vi paddlade igår. Jag och Lizzie skulle paddla idag, men det var inte så smart för det blåste som in i bajs :o typ det första lizzie gjorde va att tappa sin paddel så vi bara drev innåt, så Richard och Perparim fick hämta den åt oss. Sen så typ kom vi aldrig iland och Philip och Pontus typ stog på en privat brygga och ropade på oss, sen när vi äntligen lyckades komma dit så ville dom typ inget x) Sen typ såg vi ägarna till huset gå ut och då stack vi. När jag och Lizzie ÄNTLIGEN var iland bestämde vi oss för att vi och Philip och Pontus skulle åka ut med roddbåten och rädda andra i nöd x) Först räddade vi mariana sen River och Jeppe. Men sen åkte vi ut för att rädda några som var i andra änden av sjön, men då när vi var havvägs kom Philip och Pontus på att dom ville vända, så när vi var på bryggan igen och jag och Lizzie skulle åka ut igen, så fick vi inte det :o

Sen typ så gick jag in till stranden och då såg jag min kamera ligga på en tröja blöt (för det regnade) , så nu är den sönder tack vare en lärare som inte kan hålla koll på elevernas saker en liten stund.


Ajja, bortsett från det med kameran var det SUPER :DD


hhejdåå :)

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards