kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Kung Evut c: - 12 februari 2010 23:35

hej :]

Kom hem från festen för typ en timme sen, ska sova nu trorja eftersom att jag inte vill vara trött på lägret ;)

Festen var najs :'D

Förresten, jag tog på mig ett rött långt linne, munkjacka/kofta, svarta jeans & så plattade jag håret ;]

Hahahhah, alla bryr sig? :D

  


Av Kung Evut c: - 12 februari 2010 17:56

Hejsan ;)

Tänkte bjuda er på en liten bild (webcambild, hur dålig kvalitet som helsta) på hur långt jag har kommit med packningen, alltså inte så långt ;)

Har lagt allt i sängen eftersom att jag inte hittar min bag ;)


Förresten, vet inte vad jag ska ha på mig på Lizzies fest :o Någon som vet ungefär vilka kläder jag har som kan komma med förslag? Det är typ akut x)

  

Av Kung Evut c: - 12 februari 2010 17:44

hejsan ;)

Asså jag måste bara säga en sak :O

Innan var jag typ på toan och fixade lite saker, sen helt plötsligt släcktes allt och det blev jättemörkt x) Sen när jag kom ut så lös typ asmånga lampor rött :O

Hahha, strömmen hade typ gått så mamma fick gå ner och fixa det ;) Men det var faktiskt lite smått kul (a) xD

Sen så sa Matto på msn att det typ hade släckts hos henne också x)

  

Av Kung Evut c: - 12 februari 2010 17:42

Hejsan ;)

Idag i skolan var det sista skoladagen innan lovet :D Skönt.

Det blev pizza på lunchen, sjukt längesen det var det. Och städerskan stirrade inte på oss idag heller :D

Maha, men nu håller jag på att packa inför skidägret, TAGGAAA :'DD Ska typ snart äta också ;)

Sen klockan sju ska jag på Lizzies fest ;)

Vad ska ni göra på lovet då? :)

take care'

  

 

Ps. Server krånglade så det gick typ inte att uppdatera, men nu gick det ;)

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards