kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Kung Evut c: - 2 februari 2010 13:14

   Hei ;>

Jag har åkt skidor med skolan idag, askul :D Fast nu när man är hemma så är man astrött ;)

När vi skulle bygga en bana i backen så tog vi våra stavar, men det är assvårt att åka utan dom, så då frågade vi om vi kunde få sätta ut riktiga käppar, men han var icke sneeel så vi fick inte det D:

Najs att jag ska åka ikväll också :D

aja, heido ;)

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards