kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Kung Evut c: - 7 februari 2010 16:17

Hejsan ;)

Har precis läst ut Om jag kunde drömma (första boken.). Den är också sjukt bra även om jag vet allt som kommer hända ;)

Jag har blivit mycket bättre sen i Fredags, så jag hoppas att jag är frisk imorgon (förutom lite förkyld då ;) ) så jag kan åka slalom på Tisdag.

Förresten så har jag haft på mig min pyjamas sen i Fredags kväll x') Duktigt ?


Det var najs att Salem al fakir gick direkt vidare igår, han var iallafall bäst. Eller, han som sjöng, vad han nu hette, den stora programledaren var rätt cool :'jj

HAHAHAHHAHAH, Coolast.

Men hejdå ;)

Take care.

  

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards