kung evuts vardag :J

Alla inlägg under januari 2010

Av Kung Evut c: - 16 januari 2010 16:58

Hejsan :)

Tänkte göra en playlist på spotify med era favoritlåtar ;)

Så vilken är din favoritlåt?

  

Av Kung Evut c: - 16 januari 2010 14:56

Anni, ♥

Vi sörjer med dig.

Av Kung Evut c: - 16 januari 2010 14:14

Hejsan ;)

Åh, vad jag älskar apelsin :o Det är typ, gott :DD

Ahahhahaah, förlåt för att jag skriver så lama saker x)

Förresten, det är typ bara drygt en månad kvar till skidlägret :DD

Har typ inget att säga, så hejdå C;

  

Av Kung Evut c: - 15 januari 2010 17:50

Hejsan :)

Nu får ni ngra bilder ;)       



  

Av Kung Evut c: - 15 januari 2010 17:25

Hejsan!

Har vart på ortoped-tekniska och vi har beställt ett nytt knäskydd, mitt gamla är typ helt sönder ;oo

Sen kom Ida och Matto, så vi har gått ner till stranden och fotat lite, i typ 2,5 timmar ;)

Ska lägga in lite bilder snart, ska bara ladda in dom till datorn först :)

  

Av Kung Evut c: - 14 januari 2010 21:35

Hejsan ;)

Tänkte ge er en liten godnatt-låt eller vad jag ska kalla det ;)

Michael Jackson - You are not alone ♥

  

Av Kung Evut c: - 14 januari 2010 19:44

Heisan! :)

Har stuidedag imorgon :D Ska bli skönt, men måste öva till provet ;/

Iallafall, har nyss kommit hem från Izza :)

Hahaha, tror inte jag har mer att säga ?

Skulle bara säga att jag lever, haha, nejmen ;>

  

Av Kung Evut c: - 14 januari 2010 15:49

Heisan ;)

I skolan var det helt vanligt, hände inget speciellt föruom att amanda var sjuk ;)

Just nu är jag med Izza, hos henne. Innan bakande vi, fast vi fick inte göra det. Men vi gjorde det ändå, för vi hade lust ;3

Hahhah, vi skyndade oss asmycket så att hennes föräldrar inte skulle komma hem innan vi fixat iordning allt, vi hann! Men det blev typ bara smet av det x)

Oj, måste göra läzor nu!

Heido :)

  

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards