kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Kung Evut c: - 21 januari 2010 14:37

Hejsan :)

Idag ska jag på slalom, ska börja på det med Matto :)

Idag i skolan hade vi SO-prov, gick sådär. Vi har inte fått resultaten ännu.. På gympan gjorde hade vi typ styrka/kondition-träning, ganska jobbigt, man brukar itne svettas ens på gympan ;) Sen när jag skulle ta av mig det nya knäskyddet så fick jag inte av det, så Malin fick hjälpa mig att dra av det x'))

  

Hahahhaha, gympaläraren förväntar sig att vi sak byta om på mindre än 20 minuter!? :o Asså det tar MINST 20 minuter ;))

Just nu lyssnar jag på Paramore ;) Med Misery Business.

Har inte så mycket mer att säga, klanske    uppdaterar lite efter slalomen ;)

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards