kung evuts vardag :J

Alla inlägg under november 2009

Av Kung Evut c: - 6 november 2009 21:16

yyes, här kommer låten. Inte en låt man skulle välja att lysnna på men bra till ett luciatåg ;))



hoppas ni ser den ;))


  

Av Kung Evut c: - 6 november 2009 20:47

Hej!

Förlåt för den mycket dåliga uppdateringen. Har gjort en massa annat så det har aldrig blivit av..

Kan berätta lite vad som hänt de senaste två dagarna ;)

Igår var jag med Malin och Amanda. Matto skulle egentligen också vara med men hon kunde inte och sen blev det aldrig av att vi gick upp till mig.

Idag så var jag med Malin, först var vi hos mig och åt mat och lyssnade på en låt. Den heter typ något med En stjärna lyser så klar eller något i den stilen. Kan inte riktigt namnet.

Vi lyssnade på den eftersom att jag, Matto, Malin och Amanda ska sjunga den tillsammans på Luciat.

Första ska vi typ sjunga några verser (typ 4) och sen ska hela klassen och vi sjunga resten av låten.

Från början skulle bara jag och Matto sjunga, men sen så ville Amanda sjunga med Malin men hon var inte säker så Amanda fick va med oss och Malin om hon ville. Och nu ska alla sjunga tillsammans :)

Jag gör ett till inlägg och lägger in låten men nu måste jag kolla på Idol!


  

Av Kung Evut c: - 4 november 2009 17:15

hej! :D

Någon som kan ge mig lite tips om hur jag ska göra en bättre header? Pallar inte göra för svårt, bara enkelt i picnick eller något sånt x))


  

Av Kung Evut c: - 4 november 2009 15:01

hhej :))

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men jag gjorde en massa andra saker ;)

Omg, mattos nya rum är aassnyggt, fattar inte hur hon lyckas göra det såå snyggt :o Jag ska kanske få Berras rum(ett rum i källaren x)) men då måste jag sova här uppe eftersom att jag är för rädd för mörker x)

Men kanske ska berätta lite om dagens? (a)

Först så fick vi åka med Matto till skolan :) I skolan så hade jag träslöjd först, jag hatar det, hur tråkigt som helst och jag kan inget av det D: Haha, jag och Malin gjorde bara "skulpturer" hela tiden x)

På rasten var det superkul, förutom att alla förutom jag och Malin gick in för det var så kallt. Det var minusgrader, för det snöade. Det snöar nu med, jag älskar snö så det är superkul :D Men Matto gillar det inte x)

Resten av dagen var väl som vanligt..


Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska laga för mat, jag är superhungrig!

 

  

Av Kung Evut c: - 2 november 2009 15:09

hejj!

Jag har precis bytt om och sen ska jag och Lisa till ridnignen.

Mamma kommer nog vilken minut som helst och skjutsar oss.

Hoppas inte jag får Junior bara.. ;))

Skriver nog när jag kommer hem också, men jag måste plugga till NO-provet så är inte helt säker på om jag kan skriva eller inte, det får bli som det blir eller något? x)


  

Av Kung Evut c: - 2 november 2009 07:24

Godmorgon!

Tänkte bara göra ett litet mini-inlägg nu på morgonen om jag hinner ;)

Igår blev datorn konstig, men jag kommer inte ihåg om jag skrev att jag köpte en blå tröjja från BIKBOK?


Idag i skolan blir det en helt vanlig dag, så det finns nog inte så mycket att säga.


  

Av Kung Evut c: - 1 november 2009 20:15

Hej!

Det blir ett litet snabbt inlägg igen ;)

Jag och pappa var på stan innan, vi fikade, kollade på kameror och så kollade vi lite på tröjjor till mig.

Jag köpte bara en blå tröjja från BIKBOK, jag visar nog bild imorgon :)


Jag har övat lite på NO-provet, men det räknas nästan inte..


  

Av Kung Evut c: - 1 november 2009 11:43

hhej! :)

Jag har precis gått upp.

Idag ska jag och pappa troligtvis in till stan. Inget mer planerat förutom att jag måste öva till NO-provet ;/


  

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards