kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Kung Evut c: - 15 november 2009 15:55

hhej :D

Igår hade jag ju sovit över med Manda, Malin och Matto. Matto gick hem tidigare efterosm att hennes mamma fyllde år. :)

Jag drömmde en jättekonstig dröm :o Jag drömde att vi hade köpt bilar (ahlgrens bilar) och så hade jag vaknat före alla andra och ätit jätte mycket, sen skulle jag säga att jag bara hade ätit typ fem x))

Ungefär klockan tjugo i två åkte jag och Ida och shoppade, detta köpte jag:

  

Väldigt suddig bild men det får ni leva med ;D


Proffs glansspray 19,50 kr.

Depend nagellack, blå 25 kr.

Depend nagellack, neongul 25 kr.

 

Ni ser också mina nymålade naglar på bilden^^ ;)

På kvällen klockan sex skulle vi typ till några och äta middag och sånt. Vi åt efterrätt när man fick se vilka som vann. Vilka vann? :o


  


Ps.Någoon som har länk så jag kan få gratis Spotify?

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards