kung evuts vardag :J

Alla inlägg under augusti 2009

Av Kung Evut c: - 10 augusti 2009 19:58

Hej hopp folket! :D

 Nu är det så atttttttt..

JAG HAR SKAFFAT MARSVIIN (L)

Jag vet inte om det ska heta Aina(som det hette från början) eller om det ska heta Maya, Honung eller Honey??

Vad tycker ni?

Jag behöver faktiskt hjälp, så kommentera vad ni tycker :)


Bajjjjjj <3

Av Kung Evut c: - 10 augusti 2009 14:28

HejSvejs!

Jag är just nu med Elisabeth (lisa) x)

Vi sov över och kollade på en film som hette the blonds 3, den var faktiskt lite mycket kul ;D

Vi åt godis och sen på kvällen så la vi oss och pratade innan vi skulle sova.

     Vi försöker att nå uppfödaren men hon pratar i telefon aaaaaaaaaaaaslänge!

Det blev ett kort innlägg idag ;)




Byyyye (H)

Av Kung Evut c: - 9 augusti 2009 18:10

HejHejj :)

Jag har nyss kommit hem från brunstorp, jag var när med linnut och mandut själv heter jag evut :J Haha x)

Det var riktigt trevligt det ;)

Nu sitter jag här och bloggar medans jag äter pizza ;o

Näjmen, fyy, vad tråkig jag är!

Nu slutar jag skriva.:c


Hejdåå ;P



Ps. hälsningar till lundamaffian jag kanske köper det imorgon, så det blir en bild då istället ;D

Av Kung Evut c: - 9 augusti 2009 11:40

Tjenixen för tredje gången idag x)


Jag har gjort en ny blogglogga, den är nääästan likadan som den andra bara att den inte har små vita   pluppar långt ner på bilden ;P

Av Kung Evut c: - 9 augusti 2009 10:07

hhhhhhej :)

Jag har ääääntligen fixat en logga till min blogg, den är inte den finaste, men den får duga ;D

Och nu när jag ska lägga till den som bild på min presentation, så vet jag inte hur man gör..

Vet någon??

Om du vet kan du väl kommentera och säga hur man gör ;P


hhhhhhhhhhhhhhhhejdå ;)

Av Kung Evut c: - 9 augusti 2009 09:40

Shuuuuu :)

Igår sov jag och Nea över. Vi ska träffas kl 1 vid kroa och sen ska vi bada, wohoo 8)

Igår så kom nea vid ca 9-10.

Vi snackade lite och va inne på bdb och msn. Sen så gick vi ner till preem och köpte ostbågar och mjölk ;)

När vi kom gissar jag att klockan var ca en minut i 10 för preciiis när jag hade kommit ut från affären så släckte han och stängde affären :J

Nea väntade utanför, för Hundis fick inte hänga med inn.

 Jag köpte inget marsvin igår, för hon var på sjukhuset hela dagen och sen när hon kom hem skulle hon städa burarna och sen äta, så hon hann inte.

     Men vi ska dit på måndag(imorgon) istället :)



 Tjenixen!

Av Kung Evut c: - 8 augusti 2009 20:43

Nejjmen hhhhej :)

Jag håller faktiskt på att renovera bloggen, dt ända som fattas är en bild till min presentation, och så lite uppdateringar i presentationen.

Jag blev rätt nöjd faktiskt ;)

Jag har bästemt mig för att försöka uppdatera bloggen lite oftare, miiinst varannan dag om jag lyckas ;D

Var bara det jag ville säga ;)


hejjjjjjjjdå :)

Av Kung Evut c: - 8 augusti 2009 13:56

Hhhhhhej folket :)

idag, ca kl 17 ska vi till en uppfödare, och om vi hittar ngt bra marsvin så blir det bara att köpa :D

Ajja, men vad som hänt idag hittils:

Jag vaknade kl 7.40( jag visste att jag kanske skulle köpa marsvinet idag, så då vaknar man tidigt x)).

Sen så kom mamma och sa att jag skulle skynda mig så att vi skulle ha god tid på oss att välja bur etc.

Efter frukosten stack vi till rilo och kollade. Sen till djur magazinet, där allt var nästan dubbelt så dyrt som på rilo. Sen gick vi till Ö&B, för där finns det transportburar, men dom var inte bra.

När vi kollat i alla affärerna stack vi till rilo igen, för dom hade bäst grejer och bäst pris.

där köpte vi:

Bur

transportbur

en slags höboll

och ett hus :)


Hejdåååå ;) <3

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards