kung evuts vardag :J

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Kung Evut c: - 18 augusti 2009 09:17

hhhej :)

Jag har nyss gjort om bloggen igen. För jag blev inte riktigt nöjd med det förra utseendet. Det nya utseendet kanske har lite för mycket färger, jag vet inte? Men det är iallafall sommartema, och det är mycket färger på sommar'n ;D

Jag kanske måste göra en NY blogglogga, för den andra var anpassad till den förra looken eller vad jag ska kalla det x)


Vad tycks?

Av Kung Evut c: - 18 augusti 2009 08:50

Detta är hemskt. Jag är inte redo ännu :o

Skolan börjar imorgon, skolan, fy, det är ett fult ord!

Det finns bara fyra bra saker med att börja i skolan igen, eftersom att vi börjar i sexan får vi egen korridor, nyrenoverade klassrum, vi har inte rast samtidigt som dom andra & vi äter samtidigt som dagisbarnen.


Min mobil har avlidit ;'< Jag vet inte vad som hände men helt plötsligt gick den inte att sätta på :o Det kan ha varit för att jag har glömt den ute i spöregn & spillt saft på den samt tappat den mååååånga gånger.


I helgen var vi i dalarna, jag fick ta med maya i hennes transportbur ;) Vi bastade, spelade bluff stopp och så åt vi kräftor ;D

Jag hittade sladden precis innan vi skulle åka xD Men jag orkar inte ladda upp nu x> Ni får bild någon annan gång ;P


hejjjdåå :)

Presentation


En blogg om min vardag och lite annat smått och gott :)

Om mig

Jag är en oftast glad tjej på tolv år ;) Jag har två djur, en liten vovve som heter Athena och ett marsvin som heter Maýa, sen så har min syster ett marsvin som heter Honey :)
Min blogg handlar om en massa olika saker ;']
Take care'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Bloggar du?
 Nej.
 Ja.
 Ja, men jag skriver inte så ofta.
 Nej, jag har gjort.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards